pátek 17. května 2013

MĚSTEČKO NA DLANI

Miluji domečky v jakékoliv podobě.
A to mě přivedlo k myšlence 
ušít si ubrus s malým náměstíčkem.



Všechny tyto vzory si můžete stáhnout zdarma
a libovolně použít na svých projektech:

ZDE


Minulý týden jsem u Lenky koupila Kájovi
 sadu na Bobbin Work a dnes ho i vyzkoušela.
 Musím říct, že je to bezva vychytávka.




7 komentářů:

  1. Libuško, to je fakt nááááádhera ... to si si aj sama nakreslila? no si fakt talentovaná !!! ... a my len neskutočne ďakujeme, že si sa s nami o tú krásu podelila !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, načrtla jsem si to rukou a podle toho udělala vzory. Těší mě, že se Ti líbí :-)

      Vymazat
  2. Skvělé. Moc děkuji za vzory, určitě prubnu. Kéž bych uměla tak krásně kreslit. Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tohle se mi moc-moc líbí!!! domečky - ty já taky ráda.... a tyhle jsou tak krásně zdobené, že se mi úlně vybavila vzpomínka na víkend strávený v srdci Moravy (sundávání májky) - chaloupky tam byly právě takové:o)
    Pavlína:o)

    (A kdyby tady byl smajlík s palčákem nahoru, hned Ti jich tady několik vlípnu!!!)

    OdpovědětVymazat
  4. Libuško, jsou nádherné. Určitě se o nějakou pokusím.
    Moc pozdravuju.M.

    OdpovědětVymazat
  5. Já to viděla na vlastní oči :-) Náádhera - náádherná. Libuška je moc nadaná, ale to všichni víme :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Libuško, to je nádherné!!! A děkuji, že ses podělila o vzory :-)

    OdpovědětVymazat