středa 20. března 2013

Košilová je hotová!

V klubu u Bellet se každý pátek šije nějaký blok.
Nestíhám s holkami šít,
protože jejich tempo je vražedné.
Ale když se dělal SRUB, neodolala jsem
a pustila se do deky.
Je menší 140x140 cm,
prostě jenom na přehození přes nohy u televize.
Volba látek byla jasná - konečně jsem řízla do nasyslených košil.
Většina jich je do modra - moje nejoblíbenější barva
a k modré jsem přidala bílou a červenou.
Nesmrtelná kombinace.


:











8 komentářů:

  1. Libuško, to je nádherná deka! Já modrou moc nemiluji, ale tvé dece moc sluší a líbí se mi moc její provedení!! Krásná!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný pohled na tu spoustu košilek:-))))

    OdpovědětVymazat
  3. Libuško, deka je skvělá a ta barevná kombinace je mňam... krásná práce jedeš jako drak... a ještě recyklace k tomu, fakt super

    OdpovědětVymazat
  4. Libuš, ta je nádherná!! A z košil... asi budu muset vyrazit do sekáče nějaké nakoupit, můj muž je hrozný sysel :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj holky, díííky za Vaše milé komentáře.

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. Wow, you a very creative, is a great work, congratulations. Kisses from Spain.

      http://redecoratelg.blogspot.com.es/

      Vymazat
    2. Thank you for the greeting from afar.

      Vymazat