sobota 3. listopadu 2012

Vánoční dárek


Vánoce se nezadržitelně blíží. Takže vyrábím dárky.
Pořád jsem vybírala z jakých bude deka panelů. Ne a ne kápnout na takový, jaký jsem si představovala. Takže nakonec jsem si je namalovala sama. Na zadní stranu jsem použila fleece,
takže je taková muchlovací.
Měla to být deka dětská. Nějak se mi ale vymkla velikost a nakonec je 130x180 cm.
Tak to se pod ni zachumlají s dětmi i rodiče u nějaké pěkné pohádky...





Zbývá jenom zabalit a schovat na dno skříně...

8 komentářů:

  1. Likaf .. jsem jen polkla na prázdno ..to je pecka ...moc pěkně šiješ ,ale to není nic proti těm krásným namalovaným obrázkům !!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Libuško ty bys mohla ilustrovat dětské knížky. Nádherně jsi to namalovala, skláním se, máš nádherné vidění světa v obrázcích, dneska kolikrát člověk vidí v dětských knížkách takové podivnosti, ty máš naprosto úžasné obrázky. Fakt naprosto dokonalé

    OdpovědětVymazat
  3. Libuško, tak to je zase nádhera! Nejen deka jako celek, ale každý obrázek je tak úžasný, krásně milý, líbivý, jsi moc šikovná! A souhlasím s holkami přede mnou - ilustrace v nějaké knížce by byly nádherné! A nebo - mohla bys podobné obrázky na látku namalovat a nabídnout k prodeji a já bych se hned hlásila jako zájemce o koupi! Ať se daří takhle krásně i další vánoční dárky!

    OdpovědětVymazat
  4. Ha - už hóóódně dlouho mi takhle nikdo nevyrazil dech. Na co chytneš, to umíš. A ještě mi došla slova. Hluboká poklona. Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Liduško, nejsi ty náhodou kouzelná babička????? Deka je jako z pohádky.

    OdpovědětVymazat
  6. Ježinku tá je nádherná Libuška a tie rozprávkové obrázky...nemám slov, krása ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Dííííky Vám, holky moje zlaté, všem za milé komentáře :=)

    OdpovědětVymazat