sobota 10. listopadu 2012

Šití přes papír

 

Jak už jsem psala níže, učily jsme se na posledním kurzu
v Zahrádkách šití přes papír. Abych si tuto techniku trochu "osahala"
pustila jsem se do dvou malých muchláčků do ložnice - vždy když si něco zkouším,
vzniknou mi nové dva polštářky do ložnice:=)))
Výhoda je v tom, že tato pokusná dílka nikdo neuvidí 
(do postele návštěvy nepouštím) a přesto poslouží.


Vytvořila jsem si náčrtek a pak šablonu.
Možná se tento nebo podobný vzor dá najít někde na internetu,
 ale já jsem si chtěla vše od návrhu až po ušití udělat podle sebe.  

Nechtěla jsem ničit novou látku (když výsledek je nejistý), takže na řadu přišly odstřižky.
Chtěla jsem aby se trochu "ukázaly" hvězdy,
 takže díly 1 jsou z béžových odstřižků a díly 2 (hvězdy) z barevných.


A béžové dílky jsem se znažila proquiltovat
(což se také teprve učím).


1 komentář: