sobota 3. srpna 2013

Recyklační akce

Odnesla to dvě trička.

První šlo na řadu červené, které jsem objevila v sekáči za "hubičku".
Moc se mi líbilo, značkové,
 dokonale vypracované.
Jenomže bez rukávu.
A u mne je alespoň malý rukávek nutný.
Takže jsem rozpárala boky,
odstřihla olemování.
 Z jiného vyřazeného trička
 jsem střihla rukávy a všila do červeného.
A na závěr maličká dekorace.

Druhým tričkem je firemní triko,
které každý rok dostáváme.
Je velmi kvalitní,
 v tmavě modré barvě (naše firemní barva),
ale s natištěným logem na rukávu.
Nevím zda bych se v něm někam vypravila.
Takže jsem ho celé rozstříhala.
Střihla jsem nový tvar podle mého střihu.
Na pavučinku jsem si nakreslila různé motivy
a z barevných úpletů jsem si vyrobila aplikace.
Nalepila je na triko a obšila.
Na véčko jsem našila zelený řetízek.
Sešila a mohu v něm vyrazit...


3 komentáře:

  1. fiiiiha ... obe trička vyzerajú po tých úpravách fakt dobre !!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Bezva Libuš!
    Teď jsem díky tričku zjistila, že se mi tvoje příspěvky neukazují v seznamu .... tak jsem se odhlásila a zas přihlásila... no snad to pomůže:-))
    Ale kdyby se ti zdálo, že už jsem se tady dlouho neukázala, tak do mě strč:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. Libuško, to je bezva nápad s tím firemním trikem. Určitě to také vyzkouším. Jinak obě trička jsou super.
    M.

    OdpovědětVymazat