sobota 9. února 2013

Můj milý deníčku...

Ano, mám nyní nějaké období výšivek.
Docela se vyžívám při jejich vytváření a pak při realizaci.
 No a ty hotové výšivky je třeba někam zapracovat.
 Takže jako další vedlejší produkt vznikl
i obal na knihu, notes, diář nebo deníček formátu A5.


Všívací vzor je ke stažení a libovolnému použití na vyšívacích stránkách Lenky  ZDE

Obal včetně linkovaného notesu je k zakoupení ZDE



5 komentářů:

  1. Libuško, já oprašuju svůj blog, vůbec nedoufám, že na něj po tak dlouhé době někdo zavítá a Ty mi hnedle necháš komentář. Ani nevíš, jakou jsi mi udělala radost! Vánoční sraz jsem nezvládla kvůli nemocnici, však víš, ale teď už si čas udělám. Napíšu Věrce a budu doufat v brzké setkání. Jdu si to tu u Tebe prohlédnout...

    OdpovědětVymazat
  2. Libuško♥ Ty jsi taková šikulka ..mě to vůbec hlava nebere jak mám vyšívku z hlavy udělat ..programu nerozumím .jsem tutan !"!
    chtěla jsem si vytvořit retro panenku ve skládané sukýnce .že si ušiju konečně z Odylky deku nó a jsem na sebe nasštvaná???že jsem blb !!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebuď na sebe tak přísná. Dost dlouho mi trvalo, než jsem do programu pronikla-otravovala jsem Lenku z nej šicí stroje s dotazy-ještě, že to takový anděl a měla trpělivost. A hodně mi omohlo, že jsem grafik a pracuju na počítači s grafickými programy. Zkoušej to a uvidíš, že se Ti to povede-nikdo učený z nebe nespadl. Kdybych Ti mohla nějak poradit, ráda to udělám :=)

      Vymazat
  3. Libuško, nádherné výšivky a hlavně je máš úžasně zapracované do výrobku! Moc se mi líbí třeba tady, jakoby okénko a "pod ním" obrázek!!

    OdpovědětVymazat
  4. Wou, ta micinka je nádherná :-)

    OdpovědětVymazat