neděle 30. prosince 2012

Předsevzetí

 

Nikdy si nedávám novoroční předsevzetí,
 protože vím jak by to dopadlo.
 Bylo by porušeno již 1. 1.  odpoledne
... znám se.
 Letos jsem si ale dala předsevzetí "staroroční".
A to takové, že zlikviduji kostlivce ze skříně
nejpozději do Silvestra.
Byl to ubrus z kurzu,
který jsem stále odkládala na "potom".
Kostlivec jsou fuč
a já mohu začít 1. 1. 2013
s čistým "dnem skříně"...

5 komentářů:

  1. blahopřeji k splnění závazku, ubrusy jsou moc hezké. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Libuš, to jsi dobrá! To já si nemůžu dát ani takové předsevzetí ;-) To bych musela Silvestra posunout aspoň o měsíc... Krásný poslední den v roce i celý nový rok!

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou krásné Libuš, u mě vede ten prostřední!
    Hmm, takové předsevzetí si dávat nemůžu, páč žádné kostlivce nemám, ale mám tu rozešitý quiltík, mimideku a naplánovanou fotogirlandu:-)))
    Měj se krásně v příštím roce ♥
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné....gratuluji....to jám kostlivců plnou krabici.....ach jo.

    Děkuji za účast v soutěži na mém blogu. Na stránky s pejskem jsem nakoukla a dobře si pamatuji, že jsi ho měla jako avatárek na Galerii Marina, že? Je moc krásný. Já myslím, že teď žádného dalšího pejska nechci, ale manžel mě asi také časem přesvědčí, abychom si nějakého kamaráda pořídili....:-D

    OdpovědětVymazat