čtvrtek 11. října 2012

Advent pomalu klepe na dveře.


Takže byl nejvyšší čas dokončit vánoční deku a polštáře k ní. Byla to tedy doba dlouhá než se vyloupla. Minulé Vánoce jsem uviděla z této látky (Winterberry Lane od Whimsicals) deku u Badian a bylo mi jasné, že už ani jedny Vánoce nepřežiju, když se nebudu balit večer u telky do deky právě z těchto látek. Ale v lednu už nebyl k sehnání tento vzor. Pomohla mi zlatá p. Lišák-ová, která mi je posháněla. To už byl skoro duben. V červenci jsem deku začla šít. Připadala jsem si tak trošku jako blázen, venku vedro k padnutí a já obšívala sněhuláky... Vše šlo jako po drátku, až u posledního malého polštářku jsem se nějak zasekla, odložila ho a věnovala se jinému šití. A dodělala ho až dnes. Ze zbytků jsem ještě ušila malou hvězdu na konferenční stolek.

U deky a polštářů jsem na zadní stranu zvolila flanel-je to takové příjemnější, když je chladno. A pro plastičtější vzhled jsem figurky a některé detaily ještě podložila jednou vrstvou vatelínu a obšila ručně. Ostatní plocha je prošitá rovně ve švech.













9 komentářů:

  1. Taková vánoční krása. Já se obávám, že letos žádné vánoční šití nestihnu. V hlavě mám jen podzim a vánoční látky zůstáváají stále v krabici. Jana

    OdpovědětVymazat
  2. To je zase nádhera.Vánoční látky také stále jen nakupuju a syslím. Alespoň jsem se letos dala do šití adventního kalendáře vnoučatů ( společné šití s Ajkou a Světluškou). Krásný den přeje Marie.

    OdpovědětVymazat
  3. chválila som na Bellet.cz, ale musím aj tu. Deka je nádherná, panel fantastický a vankúše suprové!

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera! Já vánoční šití normálně moc nemusím, ale Ty to máš tak hezky sladěné a obrázky jsou tak kouzelné, že toto se mi fakt líbí a ten spodní flanel vypadá moc hezky k tomu!!

    OdpovědětVymazat
  5. Holky, dííky Vám za chválu...skoro se budu červenat :=)

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherná deka a polštářky! Moc pěkně jsi to ušila a flanel na spodu je určitě přímo senzační!

    OdpovědětVymazat
  7. Týý jo, takovou krásu sis ušila... to bylo krásné skoro celoroční šití, určitě sis to užívala.... a teď se budeš hezky muchlat u telky s vánočním cukrovím a svařáčkem, to pak tu pohodu vyfoť:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  8. Týýý jo, to je skvost!!! ...to bude pochumláníčko!

    OdpovědětVymazat
  9. No nááádhera, přesně můj šálek kávy.Věrka

    OdpovědětVymazat